مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-24سياسي

داوری 3300 اثر رسانه ای در پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی


دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی گفت: دوره  پنجم این جشنواره با دریافت بیش از سه هزار و 300 اثر از  تنوع خوبی برخوردار بود.

- به گزارش، سید ناصر نعمتی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی که شامگاه پنج شنبه در تالار شهر مشهد برگزار شد، با اشاره به افزایش سطح کیفی آثار رسانه ای دریافتی از سوی جشنواره، اظهار کرد: شاهد ارسال مجموعه ای از آثار هستیم که در دوره اول جشنواره آرزوی ما بود و امروز در گام پنجم آثار به این حد از بلوغ در گفتمان انقلاب اسلامی رسیده است.

وی به بیان گزارشی از روند رشد جشنواره ابوذر خراسان رضوی پرداخت و ادامه داد: دوره اول جشنواره با دریافت 370 اثر آغاز شد، در گام دوم به هزار و 343 اثر رسید که تلاش می شد مراحل مختلف جشنواره به صورت علمی و مورد قبول هیئت داوران اجرا شود و گام های درست و رو به جلویی برداشته شود.

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی با اشاره به حضور پرشور خبرنگاران شهرستانی در دوره سوم جشنواره، بیان کرد: در گام سوم، هزار و 963 اثر ارسال شد و در دوره چهارم تعداد آثار دریافتی به بیش از دو هزار و 300 اثر رسید که با توجه به این شرایط، احساس می کردیم به گام های نهایی و اشباع جشنواره نزدیک می شویم که در گام پنجم شگفت زده شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری 3300 اثر رسانه ای در پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی

داوری 3300 اثر رسانه ای در پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی