مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-24سياسي

آمادگی پدافند هوایی ارتش برای مقابله با هرگونه تهدید هوایی


فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: نتیجه تمام فعالیت ها در حوزه پدافند هوایی وجود استقلال و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه از لحاظ پدافندی و همچنین وجود آمادگی کامل در مقابله با هرگونه تهدید هوایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرتیپ دوم علی حدادی سامانی شامگاه پنج شنبه در حاشیه آیین تجلیل از پیشکسوتان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رژیم سلطه با محوریت رژیم بعث عراق در سال 59 با یک تهاجم گسترده از مرزهای غربی کشور با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی و همچنین با هدف تجزیه کشور ایران حمله خود را آغاز کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصراصفهانی عنوان کرد: نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان لحظات اول با استفاده از تمامی توانمندی نظامی خود در ابعاد زمینی، دریایی و هوایی با این تهاجم مقابله کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه پدافند هوایی در طول 8 سال دفاع مقدس شاهد سرنگونی بیش از 650 فروند هواپیمای کشور عراق بودیم، هواپیماهایی که علاوه بر هدف قرار دادن نیروهای مسلح، شهرها و مراکز حیاتی و حساس کشور از جمله مراکز انتقال نفت در جزایر و جنوب کشور را مورد هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پدافند هوایی ارتش برای مقابله با هرگونه تهدید هوایی

آمادگی پدافند هوایی ارتش برای مقابله با هرگونه تهدید هوایی