مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 01:452021-09-23سياسي

ضرورت پایش کرونا در مدارس / دچار عادی انگاری نشویم


رییس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا ضمن تشریح وضعیت کرونا در کشور و توصیه به شکل گیری نظام پایش و مراقبت کرونا در مدارس، گفت: واکسیناسیون بویژه بر کاهش موارد مرگ و بستری موثر است، - ولی به تنهایی کافی نیست و با اینکه پوشش واکسیناسیون درحال افزایش است ولی هنوز متاسفانه حدود 400 مرگ کرونا مثبت در کشور داریم که بیشتر در مناطق غربی و شمال غربی کشور رخ می دهد.

دکتر حمیدسوری - رییس تیم واکنش سریع کووید-19 وزارت بهداشت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه اکثر منحنی های کشوری نشان می دهد که از پیک پنجم عبور کردیم، گفت: البته این به معنای آن نیست که در همه کشور این اتفاق افتاده است.

در مناطق غرب و شمال غربی کشور همچنان مناطقی داریم که وضعیت نگران کننده ای دارد و هنوز تخت های بسیاری از بیمارستان ها توسط بیماران کرونایی اشغال است.

وی افزود: علی رغم نگرانی ها اما آنچه که اکنون مهم است این است که روند بستری بیماران در حال کاهش است؛ البته میزان مرگ و میر به کندی در حال کاهش است و این نشان می دهد آنگونه که انتظار داشتیم افزایش واکسیناسیون نتوانسته به سرعت اثر معنی داری بر مرگ ها داشته باشد و تغییر سریعی ایجاد کند، اما امیدواریم با افزایش تیراژ واکسیناسیون، سایر مداخلاتی هم که باید صورت گیرد مورد غفلت واقع نشود و با بسته ترکیبی از اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پایش کرونا در مدارس / دچار عادی انگاری نشویم

ضرورت پایش کرونا در مدارس / دچار عادی انگاری نشویم