مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 23:102021-09-23فرهنگي

امکان ایجاد یا انتقال یکی از مراکز سینمایی کشور به مشهد


مشهد ظرفیت در اختیار داشتن یکی از مراکز سینمایی کشور را داشته و از همین رو امکان انتقال یک مرکز سینمایی به مشهد وجود دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشهد ظرفیت در اختیار داشتن یکی از مراکز سینمایی کشور را داشته و از همین رو امکان انتقال یک مرکز سینمایی به مشهد وجود دارد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر که شامگاه گذشته، اول مهر 1400، در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا در رابطه با امکان انتقال یکی از مراکز سینمایی کشور به مشهد با توجه به مطالبه سینماگران مشهدی اظهار کرد: انتقال یکی از مراکز سینمایی کشور از تهران به مشهد حتما موضوعی قابل بررسی است.

با توجه به ظرفیت های بی نظیری که در مشهد وجود دارد، چرا نتوان یکی از مراکز سینمایی کشور را در اختیار این شهر گذاشت؟ حتی اگر نتوانیم یک مرکز سینمایی را از تهران به مشهد انتقال دهیم، یک مرکز سینمایی جدید در مشهد ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اختصاص بسته حمایتی دولت برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه افزود: عملیات اجرایی بسته حمایتی که رییس جمهور به اهالی فرهنگ و هنر اختصاص داده اند را به زودی آغاز خواهیم کرد و به تمام اعضای صندوق هنر و رسانه تسهیلاتی را با بهره چهار و 2 درصد تخصیص خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ایجاد یا انتقال یکی از مراکز سینمایی کشور به مشهد

امکان ایجاد یا انتقال یکی از مراکز سینمایی کشور به مشهد