مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 22:302021-09-23دانش

مراکز آموزش عالی در جهاد دانشگاهی در یک نگاه


یکی از برنامه های جهاد دانشگاهی در زمینه توسعه علم، فناوری و فرهنگ، توسعه دانشگاه های غیردولتی معتبر و همچنین، توسعه آموزش عالی و تخصصی با رویکرد تربیت منابع انسانی متعهد، - کارآمد و کارآفرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از انقلاب فرهنگی، از زمان شکل گیری در مردادماه 1359، فعالیت های خود را بر توسعه علمی و فناورانه و توسعه فرهنگی، به عنوان دو زیرساخت اصلی پیشرفت دانش بنیان کشور متمرکز کرده است و در طول بیش از 4 دهه فعالیت، در حوزه های مختلف پزشکی، فنی و مهندسی، کشاورزی، علوم انسانی، آموزش، اشتغال و کارآفرینی، دستاوردهای قابل توجهی داشته است.

یکی از برنامه های جهاد دانشگاهی در زمینه توسعه علم، فناوری و فرهنگ، توسعه دانشگاه های غیردولتی معتبر و همچنین، توسعه آموزش عالی و تخصصی با رویکرد تربیت منابع انسانی متعهد، کارآمد و کارآفرین است.

در این راستا و طی سالهای حیات جهاد دانشگاه مراکز آموزش عالی با هدف کمک به توسعه و رشد علمی، در سراسر کشور شکل گرفتند.

در این راستا، دانشگاه علم و فرهنگ (تهران)، دانشگاه علم و هنر (یزد)، 6 مؤسسه آموزش عالی شامل مؤسسه آموزش عالی اصفهان، مؤسسه آموزش عالی خوزستان، مؤسسه آموزش عالی رشت، مؤسسه آموزش عالی کاشمر، مؤسسه آموزش عالی کرمانشاه، مؤسسه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز آموزش عالی در جهاد دانشگاهی در یک نگاه

مراکز آموزش عالی در جهاد دانشگاهی در یک نگاه