مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 21:352021-09-23اقتصادي

قیمت دستوری بلیت هواپیما باید برداشته شود


مدیرعامل پیشین شرکت هواپیمایی ایران ایر معتقد است که باید ضمن نظارت بر فروش بلیت هواپیما، قیمت گذاری دستوری را حذف کرد و به ایرلاین ها اجازه داد تا متناسب با سرویسی که ارائه می دهند، - مدیرعامل پیشین شرکت هواپیمایی ایران ایر معتقد است که باید ضمن نظارت بر فروش بلیت هواپیما، قیمت گذاری دستوری را حذف کرد و به ایرلاین ها اجازه داد تا متناسب با سرویسی که ارائه می دهند، بهای بلیت را از مردم بگیرند.

داوود کشاورزیان در گفت وگو با ایسنا درباره چگونگی تعیین نرخ بلیت هواپیما و قیمت گذاری آن، اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم در صنعت حمل و نقل هوایی کشور قیمت گذاری دستوری است.

به اعتقاد من اگر بخواهیم مشکلی را در صنعت حمل ونقل هوایی حل کنیم اولین قدم این است که باید قیمت گذاری دستوری برداشته شود البته باید در این زمینه نظارت کنیم.

وی افزود: به عنوان مثال اگر قیمت تمام شده یک ساعت پرواز 50 دلار است نباید به شرکتی اجازه دهیم آن را 100 دلار بفروشد و برعکس نباید فشار بیاوریم که 25 دلار بفروشد.

البته حتی اگر یک شرکتی قیمت بلیت هواپیما را 100 دلار بفروشد، ممکن است چند هواپیمای مدرن و نو بیاورد و ناوگان خود را نوسازی کند و به درد کشور بخورد اما اگر به او بگوییم باید 25 دلار بفروشد باید به این فکر کنیم که باقیمانده هزینه اش را باید از کجا و چگونه تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت دستوری بلیت هواپیما باید برداشته شود

قیمت دستوری بلیت هواپیما باید برداشته شود