مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 20:052021-09-23اقتصادي

خرید تضمینی محصولات کشاورزی منوط به بیمه بودن محصولات شد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: تنها راه کمک به کشاورزان خسارت دیده، فقط از طریق بیمه امکان پذیر خواهد بود و در سال زراعی جاری خرید تضمینی محصولات توسط دولت منوط به بیمه بودن محصول شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: تنها راه کمک به کشاورزان خسارت دیده، فقط از طریق بیمه امکان پذیر خواهد بود و در سال زراعی جاری خرید تضمینی محصولات توسط دولت منوط به بیمه بودن محصول شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امان الله طوقی در نشست ستاد بیمه محصولات کشاورزی استان با اشاره به اعلام هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش نزولات جوی در پاییز امسال گفت : بیش از 22 محصول استراتژیک کشاورزی در چتر حمایتی بیمه قرار دارند و ضروری است بانک کشاورزی با استقرار کارگزاران بیمه در شهرستان ها، کشاورزان را در بیمه نمودن محصولات ترغیب نمایند.

وی افزود: تنها راه کمک به کشاورزان خسارت دیده، فقط از طریق بیمه امکان پذیر خواهد بود و در سال زراعی جاری خرید تضمینی محصولات توسط دولت منوط به بیمه بودن محصول شده است.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان نیز در این نشست اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون بابت خسارت های وارده در کلیه زیر بخش های کشاورزی، بیش از 321 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی محصولات کشاورزی منوط به بیمه بودن محصولات شد

خرید تضمینی محصولات کشاورزی منوط به بیمه بودن محصولات شد