مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 17:552021-09-23اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به تشریح آخرین جزییات طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، علیرضا قاری قرآن در خصوص مجموعه اقدامات این اداره کل در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: طرح بزرگ و ملی تولید مسکن با هدف ساخت 400 هزار واحد مسکونی در کل کشور اجرا وسهم استان اصفهان حدود 18درصد آن، شامل ساخت 70 هزار و 780 واحد تعیین شد.

   مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: از این میزان 41 هزار و 500 واحد در سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی و 27 هزار و 616 واحد در دیگر شهرهای استان احداث می شود.

  وی بیان داشت: این طرح در قالب هفت سر فصل ابلاغی از طرف وزارت راه و شهرسازی شامل واگذاری زمین بصورت اجاره 99 ساله یا  فروش اقساطی، واگذاری زمین به اقشار ویژه، واگذاری در قالب سایر تفاهم نامه ها، احداث واحدهای پروژه های بنیاد مسکن در اراضی ملکی خود، تسهیلات نوسازی و بهسازی بنیاد مسکن و تسهیلات بافت فرسوده وسایرتسهیلات صندوق مسکن یکم در دست اجرا است.

  قاری قرآن با بیان اینکه ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان تا کنون در 5 مرحله انجام پذیرفته است، عنوان کرد: پس از انجام مراحل ثبت نامی، بالغ بر 126 هزار نفر در این استان متقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان

تشریح آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان