مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 17:152021-09-23سياسي

وظیفه داریم برای رسیدن آب سالم به خوزستان تلاش کنیم


مسوول بسیج سازندگی کشور در افتتاح پروژه آبرسانی به روستای آلبوصیاد، گفت: هرچند این پروژه بخش کوچکی از نیاز مردم را مرتفع می کند ولی وظیفه ما این است که برای رسیدن آب شرب و سالم به مردم خوزستان تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در دومین روز از هفته دفاع مقدس پروژه آبرسانی به روستای آلبو صیاد به نمایندگی از 12 پروژه عظیم آبرسانی به 25 روستا در خوزستان به طول 94 کیلومتر توسط مسوول عمل کنیم، ادامه داد: باید با دو نگاه کنار هم قرار بگیریم یکی هم گرایی و هم افزایی بین بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی  و دوم حضور موثر مردم، مشارکت آن ها و گروه های جهادی در رفع این مشکلات، و این دو مورد در کنار هم قرار بگیرند تا ما شاهد یک کار جهشی برای رسیدن آب شرب به دست مردم خوزستان باشیم و بتوانیم به حداقل رسیدن تنش آبی  نائل آییم و امید و نشاط به مردم برمی گردد.

صرف دو میلیارد ریال اعتبار سرهنگ طرفی، فرمانده سپاه دشت آزادگان بیان کرد: در روزهایی که مردم ما دچار تنش آبی شده بودند و شاید با تانکر و .

آب تامین می شد پروژه ای برای  آبرسانی به روستای آلبو صیاد کلید خورد و در خصوص مبلغ، اعتبار و تجهیز کارگاه به صورت جهادی با توان و اراده در سطح شهرستان انجام شد تا پروژه به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه داریم برای رسیدن آب سالم به خوزستان تلاش کنیم

وظیفه داریم برای رسیدن آب سالم به خوزستان تلاش کنیم