مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 16:552021-09-23سياسي

دانش آموزان باید به مهارت اجتماعی و فرهنگ اسلامی مجهز شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دانش آموزان باید به مهارت های اجتماعی، فرهنگ اسلامی و دینی مسلط شوند تا در برابر آسیب های فرهنگ بیگانه تسلیم نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار کرد: فرهنگ خودباخته غرب امروز به هر وسیله ای آرایش شده تا نسل جوان و نوجوان ما را فریفته و شیفته خود کند در حالی که مجموعه آموزش و پرورش به عنوان صیانت کننده ارزش های دینی، اخلاقی و مکتبی باید حریم دار این بنیان ارزشمند باشد.

وی تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید آنچه که برای نسل آینده مهم به نظر می رسد طرح مباحث علمی، ارتقا مهارت اجتماعی و فرهنگ اسلامی در بین نوجوانان و جوانان است تا در مسیر رشد و تعالی مناسب و شایسته قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نباید امور پرورشی و تربیتی در تداخل مباحث علمی و یا مسائل دیگر از سوی خانواده ها و نظام تعلیم و تربیت مورد غفلت قرار گیرد بلکه ضروری است در این حوزه برنامه ریزی ها به شکل صحیح در طول سال تحصیلی انجام شود تا خروجی مناسب کار را در فرآیند رفتار و منش نوجوانان و جوانان به عینه مشاهده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان باید به مهارت اجتماعی و فرهنگ اسلامی مجهز شوند

دانش آموزان باید به مهارت اجتماعی و فرهنگ اسلامی مجهز شوند