مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 15:552021-09-23اقتصادي

وقف منزل مسکونی 2 خواهر سیرجانی به یاد «شهدا» برای «قرآن»


دو خواهر سیرجانی ساختمان نوساز مسکونی خود را به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس به مرکز قرآنی جامعه النور سیرجان اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، مریم و عشرت محیاپور دو خواهر سیرجانی هستند که ساختمان نوساز مسکونی خود را در هفته دفاع مقدس و به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس به مرکز قرآنی جامعه النور سیرجان اهدا کردند این ساختمان 200 متر مربع مساحت و به مبلغ بیش از 30 میلیارد ریال ارزش ریالی دارد.

اعظم خدامی مدیر مرکز قرآنی جامعه النور سیرجان در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: این دو خواهر خیر قرآنی وقف خود را با هدف باقیات و صالحات به والدین مرحومشان اهدا کردند تا بتوانیم در مرکز شماره دو جامعه النور نیز قرآن آموزان و حافظان قرآن کریم بیشتری را تربیت کنیم.

گفتنی است که مرکز قرآنی شماره یک جامعه النور سیرجان برای بیش از 200 نفر از جوانان و نوجوانان دوره های آموزشی حفظ را برگزار می کند که طی مراسمی از 103 نفر حافظ سه تا 30 جزء قرآن کریم از قرآن آموزان این مرکز تجلیل شد.

مرکز شماره یک جامعه النور سیرجان نیز در سال 93 توسط خیر قرآنی آقای رسول مرادپور به این مرکز قرآنی اهدا شد، موسسه قرآنی و کتابخانه جامعه النورسیرجان با زیربنای 500 متر مربع در دو طبقه و با هزینه 6 میلیارد ریال ساخته شده و تمام هزینه های ساخت این مرکز از سوی خیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف منزل مسکونی 2 خواهر سیرجانی به یاد «شهدا» برای «قرآن»

وقف منزل مسکونی 2 خواهر سیرجانی به یاد «شهدا» برای «قرآن»