مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 15:502021-09-23اجتماعي

خبر باز بودن مرز شلمچه کذب است


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر مسدود بودن مرزهای زمینی استان خوزستان گفت: زائران از مراجعه به مرزها خودداری کنند.

- ایسنا/خوزستان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر مسدود بودن مرزهای زمینی استان خوزستان گفت: زائران از مراجعه به مرزها خودداری کنند.

سرهنگ حکیم عبداللهی اظهار کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی و لزوم حفظ سلامت هموطنان عزیز، مرزهای چذابه و شلمچه برای خروج عاشقان حسینی در ایام اربعین بسته است و هیچ گونه خدمات گذرنامه ای در این رابطه ارائه نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: بر اساس اعلام ستاد مرکزی اربعین، اعزام زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی به صورت هوایی انجام می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: خبر باز بودن مرز شلمچه کذب است و مرزهای شلمچه و چذابه به سمت عراق کماکان بسته هستند و تردد زوار از سمت ایران به عراق ممنوع است.

وی افزود: از مردم عزیز تقاضا می شود به شایعات و اکاذیب بی اساس در خصوص باز بودن مرزها توجه نکنند و اخبار مربوط به اعزام زائران به عراق را از رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر باز بودن مرز شلمچه کذب است

خبر باز بودن مرز شلمچه کذب است