مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:552021-09-23اجتماعي

مهمترین نکات در مورد اعزام زائران به عراق برای اربعین 1400


سال گذشته پیاده روی اربعین با مدیریت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد اما امسال به دلیل موج سوم کرونا دلتا وضعیت تغییر کرد و اطلاع رسانی لازم به شهروندان صورت گرفت که پیاده روی اربعین به سبک و سیاق سال های گذشته برگزار نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ هرچه به اربعین حسینی نزدیک تر می شویم عده ای سودجو از علاقه و دلبستگی هموطنان به ائمه اطهار و بویژه امام حسین(ع) سوءاستفاده کرده و با تبلیغات دروغین مردم را فریب می دهند که مرزها برای ورود به عراق باز است این در حالی است که تمام مرزهای زمینی به سمت عراق بسته است.

علاقه به ائمه اطهار(ع) در فرهنگ ایرانی ریشه دارد و خانواده ها علاقه به ائمه را از بدو کودکی به فرزندان خود آموزش داده و کودکان از همان ابتدا با شیوه و سبک زندگی ائمه آشنا شده و این آموزش ها را تا پایان عمر در اعماق وجود خود حفظ می کنند به همین دلیل شوق و علاقه به امام حسین(ع) همواره در دل ایرانیان وجود داشته و تا قبل از شیوع کرونا پیاده روی اربعین با شکوه و در کمال امنیت برگزار می شد اما از زمان شیوع کرونا این اتفاق مذهبی رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

سال گذشته پیاده روی اربعین با مدیریت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد اما امسال به دلیل موج سوم کرونا دلتا وضعیت تغییر کرد و اطلاع رسانی لازم به شهروندان صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین نکات در مورد اعزام زائران به عراق برای اربعین 1400

مهمترین نکات در مورد اعزام زائران به عراق برای اربعین 1400