مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:402021-09-23سياسي

قدرت دیپلماسی ایران ناشی از قدرت میدان، نیروهای مسلح و فرهنگ شهادت است


قدرت دیپلماسی ایران ناشی از قدرت میدان است که در آن شهادت ها، جانبازی ها، نیروهای مسلح، سپاه قدس و موشک های دور برد ما نقش دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: قدرت دیپلماسی ایران ناشی از قدرت میدان است که در آن شهادت ها، جانبازی ها، نیروهای مسلح، سپاه قدس و موشک های دور برد ما نقش دارد.

محمدعلی شجاعی در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل گلزار شهدای مرکز استان که در تاریخ یکم مهر ماه برگزار شد، اظهار کرد: هر آنچه نظام اسلامی به آن می بالد از جانفشانی ها و دلاوری های شهدا و جانبازان است.

وی تاکید کرد: شهدا و رزمندگان ما در کلاس درس عاشورا و کربلا آموزش می دیدند و آن چنان رشد یافتند که واقعه عاشورا را به منصه ظهور رساندند.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، عزتمندی ایران را به دنبال دارد، افزود: با حضور این دلاورمردان، رهبر عزیز و مردم گرانقدر ایران؛ کشور ما در جهان به گونه ای گام بر می دارد که بر قدرت آن حساب می کند.

صندلی مذاکره متعلق به کشور قدرتمند است شجاعی با اشاره به موضوع قدرت دیپلماسی و میدان تاکید کرد: صندلی مذاکره را به کشوری می دهند که قدرت داشته باشد چراکه مذاکره و صندلی آن، متعلق به کشورهای دارای قدرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت دیپلماسی ایران ناشی از قدرت میدان، نیروهای مسلح و فرهنگ شهادت است

قدرت دیپلماسی ایران ناشی از قدرت میدان، نیروهای مسلح و فرهنگ شهادت است