مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:152021-09-23سياسي

2 تشکل مرتبط با تحصیل و توسعه در سمنان راه اندازی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: راه اندازی و آغاز فعالیت دو تشکل مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل و توسعه پایدار شاهوار در این استان تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های استان با بیان اینکه تشکیل مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل، بسیار اتفاقی مبارک و ارزشمند است، گفت: یکی از دغدغه های ما کودکان بازمانده از تحصیل است، مایلیم تا با اقدامات مناسب، این افراد به عرصه تحصیل بازگشته و از آسیب های بعدی که خود فرد، خانواده و جامعه به سبب ترک تحصیل این افراد دچار آن می شود، جلوگیری کنیم.

وی افزود: توصیه داریم تا در جمع اعضای حقوقی و یا حقیقی مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل، از نمایندگان ارگان هایی همچون تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، فنی و حرفه ای و سایر دستگاه های مرتبط، برای ارتباط بهتر و دستیابی به نتیجه مطلوب تر حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه سازمان مردم نهادی موفق است که به صورت دقیق و بسیار تخصصی بر یک موضوع مشخص فعالیت داشته باشد، تصریح کرد: توصیه داریم تا در خصوص فعالیت های تشکل توسعه پایدار شاهوار، اهداف و اقدامات هدفمند شده و به صورت تخصصی به اهداف مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تشکل مرتبط با تحصیل و توسعه در سمنان راه اندازی می شود

2 تشکل مرتبط با تحصیل و توسعه در سمنان راه اندازی می شود