مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-23سياسي

رمز پیروزی در جنگ تحمیلی حضور مردم در صحنه بود


رییس مجلس با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور مرهون رشادت شهدا و ایثارگران است، گفت: حضور مردم در دفاع مقدس رمز پیروزی ما بر دشمنان در جنگ تحمیلی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف عصر پنج شنبه در یادواره سرداران، فرماندهان و 550 شهید شهرستان صومعه سرا و 23 شهید مدافع حرم استان گیلان، بیان کرد: حضور مردم استان در این یادواره آن هم در شرایط کرونایی ثابت کرد که آنها دنباله رو فرهنگ شهدا و امام شهدا هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس در زمانی شروع و جنگ تحمیلی توسط دشمنان بر کشور تحمیل شد که مدت زیادی از انقلاب نگذشته بود، گفت: پس از آغاز جنگ، همه مردم و نیروهای مسلح به میدان دفاع مقدس رفتند و یکپارچه در آنجا حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس دو نکته اثرگذار در پیروزی ها وجود داشت، تصریح کرد: حضور مردم در میدان مبارزه و درخشش لشکر 16 قدس در جنگ حاکی از حضور مردم در دفاع مقدس است؛ مردمی که با آموزش چهار یا پنج هفته خود را برای حضور در میدان جنگ آماده می کردند و آموزش تخصصی نیز می دیدند.

قالیباف حضور مردم در صحنه را رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس دانست و ادامه داد: اثرگذاری، کارآمدی، مهارت در کنار شجاعت و شهامت مردم از کسانی که چندین سال آموزش می دیدند، کارآمدتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز پیروزی در جنگ تحمیلی حضور مردم در صحنه بود

رمز پیروزی در جنگ تحمیلی حضور مردم در صحنه بود