مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 13:202021-09-23دانش

تحصیل بیش از 7000 دانشجوی ایثارگر در دانشگاه پیام نور


معاون دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه تعداد 7 هزارو 980 دانشجو از خانواده شاهد و ایثارگر در این دانشگاه تحصیل می کنند، گفت: راه خود را از ارزش های ایثارگری و شهادت جدا نکردیم.

- معاون دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه تعداد 7 هزارو 980 دانشجو از خانواده شاهد و ایثارگر در این دانشگاه تحصیل می کنند، گفت: راه خود را از ارزش های ایثارگری و شهادت جدا نکردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد هادی امین ناجی در اجلاسیه کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یادآور تمام نیک مردی و جوانمردی است که یادکرد آن ایام وظیفه ای همگانی و همه زمانی است و برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز در همین راستا صورت می‎گیرد.

وی بیان کرد: ویژگی های بیش از2900 روز دفاع از ایران، اسلام و مرز و ایمان در همگان نهادینه شده است و هر ساله باید برای گرامیداشت یاد شهیدان که که نماینده و نمایانگر رشادت و دلیرمردی آنان است ، اهتمام و عزمی جدی داشته باشیم.

امین ناجی ادامه داد: مجریان و میزبانان زیادی برای برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور در بوشهر تلاش کردند که در این راستا به یکایک آنهایی که در بوشهر و عرصه ملی وظیفه خود را در دانشگاه پیام نور، بنیاد شهید و وزارت علوم نقش آفرینی کردند باید دست مریزاد گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 7000 دانشجوی ایثارگر در دانشگاه پیام نور

تحصیل بیش از 7000 دانشجوی ایثارگر در دانشگاه پیام نور