مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-23اجتماعي

واحدهای صنفی آلاینده و کارگاه های آبکاری تبریز به خارج از شهر انتقال می یابند


مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از انتقال واحدهای صنفی آلاینده و کارگاه های آبکاری، موضوع بند 20 جدول مشاغل و صنوف مزاحم، - مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری خبر داد واحدهای صنفی آلاینده و کارگاه های آبکاری تبریز به خارج از شهر انتقال می یابند ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از انتقال واحدهای صنفی آلاینده و کارگاه های آبکاری، موضوع بند 20 جدول مشاغل و صنوف مزاحم، به خارج از شهر و استقرار در شهرک های صنعتی خبر داد.

ابراهیم محمدی در جلسه ساماندهی واحدهای صنفی آلاینده با حضور رییس اداره حفاظت محیط زیست تبریز، رییس اداره نظارت و پایش، مدیر امکان سنجی شهرک های صنعتی و اعضای اتحادیه آینه و آبکاران، اظهار کرد: فاضلاب های حاصل از فعالیت صنوف آبکاری به لحاظ وجود فلزات سنگین و میزان تأثیرگذاری بالا بر حوزه های آبی بسیار خطرناک و تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان است.

وی با اشاره به مشکلات و عوارض ناشی از این واحدها برای سلامتی شهروندان، بر تسریع انتقال آن ها به خارج از شهر و استقرار در شهرک های صنعتی تاکید کرد.

وی با تاکید بر این که هیچ واحد صنفی آلاینده و مزاحمی در سطح شهر مجاز به فعالیت نیست و با واحدهای غیرمجاز، برخورد قضایی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی آلاینده و کارگاه های آبکاری تبریز به خارج از شهر انتقال می یابند

واحدهای صنفی آلاینده و کارگاه های آبکاری تبریز به خارج از شهر انتقال می یابند