مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-23سياسي

بازار نوشت افزارها زیر ذره بین بازرسان/ عدم درج قیمت؛ در صدر تخلفات


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به شروع کلاس های تحصیلی به صورت حضوری در آبانماه سال جاری از تشدید نظارت ویژه بازار نوشت افزارها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در شورای قضایی خراسان جنوبی به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اشاره و اظهار داشت: بازار نوشت افزارها با شروع کلاس های تحصیلی به صورت حضوری در آبان ماه سال جاری به صورت ویژه رصد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدارس و مراکز آموزشی غیر انتفاعی در بحث شهریه ها هم زیر ذربین این رصدها قرار خواهند داشت، اظهار داشت: مسائل بهداشتی از دیگر مصادیق این رصدها خواهند بود تا برای والدین جایی نگرانی وجو نداشته باشد.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی همچنین از نظارت بر املاک ضبط شده خبر داد گفت: گلایه ای در این زمینه وجود دارد که رسیدگی دیر هنگام به پرونده ها سبب متضرر شدن اموال بیت المال می شود که می طلبد فرآیند رسیدگی زود تر صورت بگیرد.

بازار میوه؛ نیازمند رسیدگی نامحسوس حمیدی با بیان اینکه بازار میوه هم نیازمند رسیدگی نامحسوس است، گفت: بعضا دیده می شود قیمت حساب شده با قیمت درج شده روی کالا متفاوت است.

وی همچنین بااشاره به حضور قضات در زندان های استان که با 800 زندانی به صورت مستقیم گفت وگو صورت گرفته است، عنوان کرد: قریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار نوشت افزارها زیر ذره بین بازرسان/ عدم درج قیمت؛ در صدر تخلفات

بازار نوشت افزارها زیر ذره بین بازرسان/ عدم درج قیمت؛ در صدر تخلفات