مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:202021-09-23سياسي

اولین نشست نخبگان نیروی هوایی ارتش برگزار شد


فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست با نخبگان این نیرو گفت: نیروی هوایی ثابت کرده است که در تمامی عرصه ها به هر چیزی که بخواهد می تواند دست یابد و باعث رشد و شکوفایی میهن عزیزمان ایران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست با نخبگان این نیرو ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما نیز باید یاد این عزیزان را که از جان خود گذشتند تا ما امروز در آسایش و امنیت خاطر زندگی کنیم، زنده نگه داریم و این کارها با همت و وجود پر برکت شما عزیزان به سرانجام خواهد رسید.

وی افزود: کسانی که با دل و جان برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی الهی فعالیت می کنند شایسته جانفشانی و ایثار هستند.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به موارد یاد شده در حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انتصاب خود اظهار کرد: حکمی که رهبر معظم انقلاب به بنده اعطا کرده اند باری بسیار سنگین بر دوش بنده و شما عزیزان است و در این مسیر همه ما مطیع و مجری اوامر مقام معظم رهبری هستیم تا در موعد مقرر تمامی این مطالبات را به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست نخبگان نیروی هوایی ارتش برگزار شد

اولین نشست نخبگان نیروی هوایی ارتش برگزار شد