مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:162021-09-23سياسي

رونمایی از کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار


کتاب زندگی نامه شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار به همت اداره کتابخانه ها و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک با حضور مسؤولان شهرستانی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، آرمان کادری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید سید احسان میرسیار، در کتابخانه ولایت، اظهار کرد: صبر و استقامت آزادگان و جانبازان و شهدا سبب شده تا ما در این شرایط مطلوب قرار گیریم چه بسا هر چه انقلاب اسلامی دارد به برکت خون پاک و مقدس مجاهدان و شهدا است.

وی با اشاره به سخن نیک امام خمینی(ره) که هر چه انقلاب دارد به برکت خون شهدا و ایثارگران است، گفت: در این مجلس معنوی باید از سخن پرمحتوای رهبر عظیم الشان اسلام نیز یاد کرد که می فرمایند؛ همه ی ما خودمان را تا ابد مدیون خانواده های معزز شهدا و ایثارگران می دانیم و حضرت آقا در بیاناتی دیگر فرمودند که همیشه خود را بر سر سفره ایثارگران می پندارند.

رییس بنیاد شهید قرچک ضمن اشاره به مقام فقاهت و مرجعیت رهبر معظم انقلاب که تمام جهان مجذوب ایشان هستند، افزود: این سخنان و ابراز علاقه مندی و مدیون بودن به شهدا و خانواده های محترم این بزرگواران از سوی رهبرمان صرفاً نشان دهنده اخلاص و تواضع و احترامشان به این عزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار

رونمایی از کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار