مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:162021-09-23سياسي

نمایشگاه سراسری کارتون و کاریکاتور حجاب وعفاف در سنندج افتتاح شد


همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس و با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، نمایشگاه سراسری کارتون و کاریکاتور حجاب و عفاف در گالری سوره حوزه هنری سنندج افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز پنج شنبه همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از آثار هنرمندان کارتونیست کشور در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان افتتاح و در معرض بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

سرتیپ دوم پاسدار علیرضا مدنی جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه در سخنانی هنر متعهد را از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس در ایران دانست و گفت: هنری ماندگار است که بتواند متعهدانه بازتاب مسائل مهم جامعه باشد.

وی توجه به حجاب و عفاف در جامعه را از مهمترین موضوعات عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف شهدای انقلاب حفظ حریم و پاسداری از ارزش های اسلامی بوده که در این نمایشگاه هنرمندان، متعهدانه در قالب هنر کارتون و کاریکاتور این دغدغه عمومی جامعه را منعکس کرده اند.

وی با قدردانی از سازمان بسیج هنرمندان و حوزه هنری استان کردستان در برپایی این نمایشگاه گفت: آثار به تصویر در آمده که حاصل نگاه ریزبین هنرمندان به موضوع حجاب و عفاف است بیننده را به خوبی درگیر خود کرده و تلنگری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه سراسری کارتون و کاریکاتور حجاب وعفاف در سنندج افتتاح شد

نمایشگاه سراسری کارتون و کاریکاتور حجاب وعفاف در سنندج افتتاح شد