مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-23سياسي

فرماندهان و رزمندگان نسبت به نگارش اسرار جنگ تحمیلی اقدام کنند


اسراری که در جنگ تحمیلی نزد فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، باید نوشته و به نسل های آینده منتقل شوند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اسراری که در جنگ تحمیلی نزد فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، باید نوشته و به نسل های آینده منتقل شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی لرستان که امروز یکم مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ و حماسه عاشوراست و رزمندگان غیور جبهه اسلام با جانفشانی برگ زرینی دیگری به تاریخ پرافتخار ملت ایران افزودند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ عاشورا بود و آنچه را که ما در تاریخ اسلام از جنگ بدر، احد و جانفشانی های اصحاب امام حسین(ع) در صحرای کربلا مطالعه کردیم تبلور همه آنها را در دفاع هشت ساله مطالعه کردیم، افزود: اسراری که در جنگ نزد فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است لازم است نوشته شوند و به نسل های آینده منتقل شود تا موفقیت های آینده ترسیم شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: اینکه ملتی برای رسیدن به آرمان ها و ارزش های اسلامی و دینی انقلاب می کند، اما از طرف دیگر سیاست زورگویان است وقتی می بینند منافع مادی آنها از بین رفته مقدماتی را فراهم و جنگ را بر ملت هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان و رزمندگان نسبت به نگارش اسرار جنگ تحمیلی اقدام کنند

فرماندهان و رزمندگان نسبت به نگارش اسرار جنگ تحمیلی اقدام کنند