مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-23دانش

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در احکام جداگانه دکتر اکبر فتوحی را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری و دکتر محمدعلی صحراییان را به عنوان مشاور رییس دانشگاه در امور فناوری و تحقیقات منصوب کرد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در حکمی دکتر اکبر فتوحی را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه منصوب و در نامه ای از خدمات ارزشمند دکتر محمدعلی صحراییان قدردانی و در حکمی او را به عنوان مشاور رییس دانشگاه در امور فناوری و تحقیقات منصوب کرد.

در حکم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران به دکتر اکبر فتوحی آمده است: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد آموزش عالی در حیطه علوم پزشکی وظیفه خود می داند که با قوت، رسالت خود را در زمینه های آموزش، تحقیق و فناوری، درمان، بهداشت و ارائه خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و به صورت روزآمد پیگیری و محقق کند.

نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، شما را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه منصوب می کنم.

انتظار می رود با تعامل سازنده با سایر معاونین و بهره مندی از توان مدیران و کارشناسان آن حوزه، علاوه بر تدبیر امور جاری، بر اساس آیین نامه ها، ضوابط و مقررات موجود، نسبت به برنامه ریزی جهت امور ذیل تا حصول نتیجه اهتمام ویژه مبذول فرمایید: - عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد