مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-23سياسي

دفاع مقدس را به دوران جنگ محدود نکنیم/ اجرای 300 برنامه در ساری


فرمانده سپاه ساری با بیان اینکه ملت و نظام مقدس اسلامی با داشتن فرهنگ دفاع مقدس شکست ناپذیر است، گفت: دفاع مقدس را نباید به دوران جنگ خلاصه کرد زیرا اکنون نیز دوران دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ابراهیم شریفی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس گفت: نهضت و انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا و حسینی است و امروز به عنوان شاگردان مکتب عاشورا در عرصه انقلاب اسلامی گام بر می داریم.

وی گفت: ما آغازکننده جنگ نبودیم و رژیم بعث جنگ را با حمایت ابرقدرت های شرق و غرب بر ما تحمیل کرد و در آن مقطع قدرتی به نام جمهوری اسلامی ظهور کرد که مانعی برای بلوک شرق و غرب آن روز بود.

وی با اظهار اینکه هویت انقلاب، اسلامی است، گفت: چون انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است بلوک های شرق و غرب احساس خطر کردند و همه همینه استکبار جهانی را شکست.

فرمانده سپاه ساری یادآور شد: تمام هجمه ها در دوران دفاع مقدس بر ما وارد شد و توانستیم با فرمان رهبر انقلاب با ایثارگری ها و دلاورمردی ها جانانه ایستادگی کردیم و اگر دفاع مقدس را به هشت سال جنگ خلاصه کنیم، ضرر خواهیم کرد زیرا اکنون نیز در دوران دفاع مقدس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس را به دوران جنگ محدود نکنیم/ اجرای 300 برنامه در ساری

دفاع مقدس را به دوران جنگ محدود نکنیم/ اجرای 300 برنامه در ساری