مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-23فناوري

اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی ها رایگان است


همزمان با آغاز سال تحصیلی 1400، ایرانسل تعرفه اینترنت همراه و ثابت را برای استفاده از سامانه آموزش آنلاین شاد، رایگان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تا 15 مهر ماه 1400، برای مشترکان جدید دانا پلاس قابل فعال سازی و به مدت یک ماه از زمان فعال سازی، قابل استفاده است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای دانش آموزان و خانواده هایی که نیاز به تهیه سیم کارت دارند، این امکان را فراهم کرده است تا از سیم کارت کوشا ایرانسل، استفاده کنند.

سیم کارت کوشا ، سیم کارتی است برای والدینی که قصد دارند سیم کارت ویژه ای به امر تحصیل و آموزش آنلاین فرزند خود اختصاص دهند.

با تهیه این سیم کارت اعتباری (که باید به نام یکی از والدین ثبت نام شود)، دسترسی به اینترنت به طور پیش فرض، صرفاً برای وب سایت های مورد تأیید داخلی امکان پذیر است.

در صورت تمایل کاربر، می توان محدودیت دسترسی به وب سایت ها را روی این سیمکارت ها نیز با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره گیری کد دستوری 4#*3*555* برطرف کرد.

همچنین امکان برقراری مجدد این محدودیت دسترسی، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره گیری کد دستوری #3*3*555* وجود دارد.

ثبت نام و دریافت سیم کارت کوشا، صرفاً از طریق مراجعه به صفحه سیم کارت کوشا در فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی ها رایگان است

اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی ها رایگان است