مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-23اجتماعي

24 هزار دانش آموز پایه اول راهی مدارس شدند/برگزاری جشن شکوفه ها در اردبیل


همزمان با اول مهر 24 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در استان اردبیل راهی مدارس شدند.

- ، در مراسمی که صبح پنجشنبه در دبستان سنایی اردبیل برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با اول مهر جشن شکوفه ها و غنچه ها در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان اردبیل برگزار شد.

احمد ناصری تصریح کرد: 24 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی و 18 هزار نوآموز پیش دبستانی همزمان با اول مهرماه راهی مدارس شدند.

وی گفت: بر اساس الگوی بازگشایی مدارس از شنبه سوم مهرماه آموزش مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مدارس روستایی و عشایری با تراکم جمعیتی کلاس کمتر از 15 نفر به صورت حضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به والدین اطمینان داد که تمامی امکانات و تجهیزات بهداشتی در مدارس مهیا شده تا دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی با سلامت کامل تحصیل کرده و نسلی شایسته برای آینده تربیت کنیم.

ناصری افزود: خانواده ها نباید نگران فرزندان خود باشند چرا که معلمان، مدیران و مربیان بیشتر از آنها دلسوز نسل آینده هستند تا در بهترین شرایط و با تضمین سلامت در محیط مدرسه تحصیل به شکل حضوری و با شرایط مناسب انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در مدارس شهری از آبان ماه تحصیل دانش آموزان با صورت حضوری خواهد بود اما از سوم مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار دانش آموز پایه اول راهی مدارس شدند/برگزاری جشن شکوفه ها در اردبیل

24 هزار دانش آموز پایه اول راهی مدارس شدند/برگزاری جشن شکوفه ها در اردبیل