مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-23بين الملل

سوریه: تبعیض نژادی یک آفت جهانی است که بر حقوق بشر تاثیر منفی می گذارد


روز چهارشنبه به منظور بزرگداشت بیستمین سالگرد بیانیه و اقدام عمل دوربان در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی ملل متحد در مورد نژادپرستی، - روز چهارشنبه به منظور بزرگداشت بیستمین سالگرد بیانیه و اقدام عمل دوربان در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی ملل متحد در مورد نژادپرستی، تبعیض نژادی، بیگانه هراسی و سایر اشکال مربوط به تعصب، یک پنل عالیرتبه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، رییس مجمع عمومی در هفتاد و ششمین اجلاس خود، دبیرکل سازمان ملل متحد، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل و رییس جمهوری آفریقای جنوبی سخنرانی و بر اهمیت اعلامیه و برنامه کاری آن تاکید کردند.

بشار جعفری، معاون وزیر امور خارجه سوریه نیز بیانیه جمهوری عربی سوریه را خواند و تاکید کرد که هیئت جمهوری عربی سوری از برگزاری این کنفرانس بین المللی که رویدادی برجسته در مبارزه برای بهبود اوضاع زندگی میلیون ها قربانی تبعیض و تعصب در سراسر جهان به شمار می رود، استقبال می کند.

جعفری توضیح داد: در حالی که پیشرفت هایی از سال 2001 به دست آمده است نیاز مستمر به داشتن اراده سیاسی واقعی برای تعهد به اجرای اعلامیه و برنامه کار آن که شامل اقدامات گسترده برای مبارزه با نژادپرستی در همه جلوه های آن است، وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: تبعیض نژادی یک آفت جهانی است که بر حقوق بشر تاثیر منفی می گذارد

سوریه: تبعیض نژادی یک آفت جهانی است که بر حقوق بشر تاثیر منفی می گذارد