مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-23سياسي

انتخاب یک فرمانده دفاع مقدس برای استانداری بوشهر اتفاق مهمی است


انتخاب یک فرمانده دفاع مقدس برای استانداری بوشهر اتفاق مهمی است.

- ، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدا در بوشهر اظهار داشت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم که در راه امنیت و اقتدار این کشور جان خود را فدا کردند.

وی به حماسه آفرینی های رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: رزمندگان اسلام با رشادت و ایثارگری با دست خالی در برابر دشمنان تا دندان مسلح، ایستادگی و مقاومت کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این حماسه ها تا همیشه زنده و جاوید خواهد بود افزود: انتقال حماسه های دوران دفاع مقدس به نسل جدید بسیار مهم است و این موضوع باید با جدیت دنبال شود.

وی تصریح کرد: امنیت، استقلال، آزادگی و صلابت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون های پاک شهدا، ایثارگری های جانبازان، آزادگان و صبر و تحمل خانواده های شهدا است.

گراوند با اشاره به انتخاب سردار احمد محمدی زاده به عنوان استاندار جدید بوشهر خاطرنشان کرد: انتخاب یکی از فرماندهان دفاع مقدس برای استانداری بوشهر یک افتخار است.

وی با تبریک به مردم استان بوشهر به خاطر انتخاب یکی از ایثارگران شایسته دفاع مقدس برای استانداری بوشهر ادامه داد: مأموریت من به پایان رسیده و یکی از فرزندان شایسته استان و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس در جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب یک فرمانده دفاع مقدس برای استانداری بوشهر اتفاق مهمی است

انتخاب یک فرمانده دفاع مقدس برای استانداری بوشهر اتفاق مهمی است