مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-23سياسي

توزیع 1000 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند هرمزگانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: 1000 دستگاه تبلت در قالب پویش نذر امام سجاد(ع) تهیه شده است که سوم مهرماه همزمان با آغاز بازگشایی مدرسه ها بین یک هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد توزیع می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: 1000 دستگاه تبلت در قالب پویش نذر امام سجاد(ع) تهیه شده است که سوم مهرماه همزمان با آغاز بازگشایی مدرسه ها بین یک هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد توزیع می شود.

جلیل تراهی صبح امروز (اول مهرماه) در آیین توزیع 1000 دستگاه تبلت دانش آموزی در قالب پویش نذر امام سجاد(ع) که به تاسی از آن حضرت در دستگیری از نیازمندان صورت گرفته است، اظهار کرد: هدف گذاری کمیته امداد برای تهیه پنج هزار دستگاه تبلت دانش آموزی است که به تدریج و به صورت مرحله ای با کمک خیران و بنگاه های اقتصادی استان تهیه و در اختیار این قشر قرار می گیرد.

وی بیان کرد: در مجموع 43 هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان است که طبق نیازسنجی صورت گرفته بیش از پنج هزار نفر نیاز به گوشی هوشمند دارند.

تراهی گفت: نیروی های این نهاد در سراسر استان را تکلیف کرده ایم که با آموزش و پرورش در زمینه تامین نیازهای تحصیلی و معیشتی دانش آموزان تحت حمایت و نیازمندان تعامل و همکاری کنند تا دانش آموزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند هرمزگانی

توزیع 1000 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند هرمزگانی