مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-23سياسي

لزوم تبیین مؤثر فرهنگ ایثار و شهادت/انقلاب ما بیمه خون شهداست


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی گفت: انقلاب ما بیمه خون شهیدان است و وظیفه همه ما است که به نحو احسن به این عزیزان خدمت کنیم.

- ، حجت الاسلام حمید بهاری پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با مادر شهید سرافراز دفاع مقدس، شهید امین نوری اظهار کرد: مادران شهدا شیر زنانی در تاریخ انقلاب هستند که با از خود گذشتگی برای دفاع از حریم میهن اسلامی مان ایران، فرزندان خود را نثار کردند.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست، گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگوگیری کنیم.

رییس تبلیغات اسلامی گرمی تصریح کرد: به یقین اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس و جنگ هشت ساله ی حق علیه باطل است؛ رویدادی که همچون نگینی درخشان تا همیشه بر تارک تاریخ این کشور خواهد درخشید و همچون چراغی فروزان، راه های پر پیچ وخم فردا را روشن خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: خدا به برکت مجاهدت های رزمندگان و مردم و راهبری های امام خمینی نگذاشت دشمنان ما پیروز شوند که باید برای چنین الطافی الهی همواره شاکر باشیم.

حجت الاسلام بهاری گفت: یکی از ثمره های انقلاب شهدا هستند به ازای همه موفقیت های 40 سال خون شهدا باعث این پیشرفت ها شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین مؤثر فرهنگ ایثار و شهادت/انقلاب ما بیمه خون شهداست

لزوم تبیین مؤثر فرهنگ ایثار و شهادت/انقلاب ما بیمه خون شهداست