مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-23سياسي

اجرای 120 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهاقان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 120 عنوان برنامه توسط حوزه های مقاومت، پایگاه ها و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن رعایت موازین بهداشتی در سطح شهرستان دهاقان اجرا می شود.

- اکبر یعقوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهاقان با بیان این که امسال چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس است، اظهار داشت: پس از گذشت 41 سال از مجاهدت ها و ایثارگری ها شاهد صلابت نظامی، علمی، فرهنگی و سیاسی و در سایه مقاومت و پایداری در برابر دهاقان افزود: امروزه از ایران اسلامی به عنوان الگویی برای ملت های مسلمان و آزادی خواه  یاد می شود و نسل جوان ما نیازمند آگاهی لازم از آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است.

  وی با بیان این که 8 سال دفاع مقدس صرفاً امتداد زمانی نیست، ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که ملت ما مدت های طولانی می تواند از آن استفاده کند و روی آن سرمایه گذاری کند.

یعقوبی بیان کرد: جنگ 8 ساله ما را قوی تر کرد و اگر این جنگ نبود سرداران و مردان برجسته نشان داده نمی شدند و ما باید بدانیم چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه پرتلاش نیروهای بسیجی در صحنه های جنگ اتفاق افتاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با بیان این که ما هرچه برای دفاع مقدس سرمایه گذاری کنیم زیاد نیست، افزود: ظرفیت هنری و ادبی کشور برای تبیین این دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 120 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهاقان

اجرای 120 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهاقان