مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 23:552021-09-22دانش

طرح جامع راهیان پیشرفت در اردبیل اجرا می شود


مدیر پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: طرح جامع راهیان پیشرفت در راستای امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری اجرا می شود.

- مرتضی مملوکی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: طرح جامع راهیان پیشرفت در راستای امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری در دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان اجرا می شود.

وی افزود: این طرح با برگزاری اردوهای علمی و بازدید از پروژه و صنایع بزرگ و مجموعه های حاکمیتی در سه بخش عمومی، دانشجویی و تخصصی برای دانشجویان و اساتید رشته های فنی ـ مهندسی و علوم پایه، رشته های مدیریت و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب و با بهره گیری از ظرفیت های مختلف و متنوع از جمله همکاری با صدا و سیما جهت تولید برنامه های مرتبط، تولید محصولات مکتوب و چند رسانه ای اقدام می نماید.

وی ادامه داد: در بخش دانشجویی این طرح، مختص دانشجویان کارشناسی دانشگاه های استان، ضمن برگزاری بازدیدهای یک روزه دانشجویی از پروژه های بزرگ و کارخانجات مهم، در کنار آن اردوهای کشوری راهیان پیشرفت از پروژه ها و کارخانجات استراتژیک کشور و همچنین اجرای برنامه های ترویجی و گفتمان سازی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع راهیان پیشرفت در اردبیل اجرا می شود

طرح جامع راهیان پیشرفت در اردبیل اجرا می شود