مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 23:552021-09-22ورزشي

یک مازندرانی دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش های بومی محلی شد


طی حکمی از سوی فرهاد نژادفصیحی دبیرکل فدراسیون ورزش های بومی و محلی، عارف حمزه پور به عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ ورزش های بومی و محلی کشور منصوب شد.

- خبرگزاری فارس استان  مازندران-سرویس ورزشی مازندران سرشار از استعداد است و جایی نیست که مازندرانی ها در آن حضور مثبت نداشته باشند؛ چه در بین ورزشکاران و در باشگاه های مختلف ورزشی چه در عرصه مدیریتی استان مازندران زبان زد خاص و عام است و پایتخت نشینان هم به این توانایی مازندرانی ها به خوبی پی بردند.

هستند مدیران زیادی که در وزارت خانه ها و فدراسیون های مختلف از وزنه های مهم آن ارگان به شمار می روند و در بحث مدیریتی جزو بهترین ها هستند.

اما در جدیدترین ابلاغ مدیریتی برای مازندرانی ها، فدراسیون ورزش های بومی و محلی هم به ظرفیت بزرگ مدیران مازندرانی پی برد و حکم جدیدی برای یکی از ورزشی ترین مدیران استان صادر کرد.

روز گذشته؛ در حکمی از سوی فرهاد نژادفصیحی دبیرکل فدراسیون ورزش های بومی و محلی، عارف حمزه پور به عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ منصوب شد.

عارف حمزه پور که سابقه درخشانی در رشته های مختلف ورزشی و مخصوصا در رشته فوتوالی داشته و از مدیران ورزشی بنام استان مازندران به حساب می آید به عضویت فدراسیونی در آمده است که از روستاها بیشترین و بهترین قهرمانان به ورزش کشور معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مازندرانی دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش های بومی محلی شد

یک مازندرانی دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش های بومی محلی شد