مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 21:502021-09-22سياسي

نباید هم و غم مردم، به دست آوردن یک لقمه نان باشد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه گفت: یکی از راه های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیازها است تا فکر و هم و غم شان درگیر به دست آوردن لقمه نان نباشد.

- ایسنا/خوزستان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه گفت: یکی از راه های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیازها است تا فکر و هم و غم شان درگیر به دست آوردن لقمه نان نباشد.

انسیه خزعلی در نشست با زنان فعال و کارآفرین خوزستان که چهارشنبه شب (31 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قابل هضم و پذیرش نیست که بگویم خوزستان محروم است؛ ترجیح می دهم بگویم خوزستان، استانی مقاوم و ایستاده و صبور است که زنان در راس این صبوری بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هشت سال دفاع مقدس این موضوع را ثابت کرد و اکنون هم در این چند ساعت چهره هایی را دیدم و صحبت هایی شنیدم که متوجه شدم هنوز کسانی که می خواهند این راه را ادامه بدهند و با تمام توان و وجود کشور را بسازند، وجود دارند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این زنان همان گونه که در مقابل حمله فیزیکی دشمن مقاومت کردند، در این جنگ نرم و اقتصادی نیز مقاومت کرده اند و ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید هم و غم مردم، به دست آوردن یک لقمه نان باشد

نباید هم و غم مردم، به دست آوردن یک لقمه نان باشد