مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 21:452021-09-22سياسي

166 هزار متر مربع به فضای حوزه های علمیه استان بوشهر اضافه شد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: 166 هزار متر مربع به فضای حوزه های علمیه استان بوشهر اضافه شد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر اظهار داشت: در حوزه سخت افزاری کارهای خوبی در حوزه های علمیه استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از افزایش 166 هزار متر مربعی فضای حوزه های علمیه برادران و خواهران در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر در سطح کشور به لحاظ سخت افزاری نمونه است و شاهد بهبود وضعیت در استان نیز هستیم.

امام جمعه بوشهر به درخشش طلاب استان بوشهر در عرصه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: حوزه علمیه بوشهر باید حوزه نمونه جنوب کشور و بلکه حوزه خلیج فارس شود.

وی با تاکید بر اینکه طلاب حوزه علمیه استان بوشهر باید در تراز مکتب اسلام و اهل بیت باشند خاطرنشان کرد: باید به گونه ای حرکت شود که در افق 1420 ده ها مجتهد و مؤلف در استان داشته باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه حوزه علمیه بوشهر بایستی برای جهان اسلام تولید فکر کند افزود: حوزه علمیه باید تحصیل آن منجر به تولید علم و معارف اسلامی و تبلیغ شود وی بر حضور طلاب و روحانیون در مناطق محروم استان تاکید کرد و گفت: در جاهایی که خانه عالم وجود ندارد اقدام به احداث خانه عالم شود و مساجد و روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

166 هزار متر مربع به فضای حوزه های علمیه استان بوشهر اضافه شد

166 هزار متر مربع به فضای حوزه های علمیه استان بوشهر اضافه شد