مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 20:352021-09-22سياسي

دولت سیزدهم تمام توان خود را در خدمت به مردم قرار داده است


وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات دولت در راستای خدمت رسانی به مردم، گفت: دولت سیزدهم مصمم است تمام توان خود را در خدمت به مردم قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، حجت الاسلام خطیب با اشاره به این که دشمنان در صدد ایجاد توطئه های مختلف برای اختلاف افکنی بین قومیت ها هستند، اظهار داشت: تیزبینی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و از سویی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تمام توطئه های آنان را ناکام گذاشته است.

وی برقراری و ایجاد فضای امن برای ارائه خدمات دولت در زمینه های مختلف از جمله رونق اقتصادی در راستای یکسان بهره مند شوند.

خطیب با اشاره به اقدامات دولت در راستای خدمت رسانی به مردم، گفت: دولت سیزدهم مصمم است  تمام توان خود را در خدمت به مردم قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این دیدار رضایت الهی را در گرو خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های آذربایجان غربی، می طلبد که دولت سیزدهم توجه ویژه ای به آن داشته باشد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی با بیان اینکه آذربایجان غربی رنگین کمان مذاهب و ادیان است که با یک وحدت مثال زدنی در کنار یکدیگر زندگی می کنند، افزود: مردم بصیر استان وحدت خود را در برابر توطئه های مختلف حفظ کرد ه اند که امیدواریم با تمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم تمام توان خود را در خدمت به مردم قرار داده است

دولت سیزدهم تمام توان خود را در خدمت به مردم قرار داده است