مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 20:302021-09-22اجتماعي

آموزش و پرورش: واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال نیاز نیست


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال نیاز نیست، گفت: در هیچ جا واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال توصیه نشده و انجام هم نشده است.

- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال نیاز نیست، گفت: در هیچ جا واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال توصیه نشده و انجام هم نشده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت به نظام تعلیم و تربیت وارد کرد، آنقدر زیاد و عمیق است که قطعا در آینده یک شکاف و گسست در تربیت نسلی ایجاد می کند.

وی با اشاره به تجربه جهانی در آموزش، افزود: اکثر کشورها آخرین جایی که بستند و اولین جایی که باز کردند، مدرسه بود؛ در حال حاضر فعالیت آموزشی 110 کشور جهان به صورت حضوری است و 50، 60 کشور به صورت آموزش ترکیبی کار می کنند و برخی کشورها هم الگوی خاصی ارائه نکرده اند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در برابر کرونا بهترین واکنش را نشان دادیم، ادامه داد: اولین واکنش را معلمان بعد از 24 ساعت نشان دادند؛ دومین واکنش را صدا و سیما نشان داد و اولین دستگاهی بود که به کمک نظام تعلیم و تربیت آمد و به نظرم یک شاهکار آفرید.

وی افزود: آموزش و پرورش در پایان فروردین 1399 با خلق یک دستاورد بزرگ که می توان آن را بزرگترین دستاورد نظام در دوران کرونا ذکر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش: واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال نیاز نیست

آموزش و پرورش: واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال نیاز نیست