مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 20:252021-09-22اقتصادي

تشکیل 700 پرونده تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی در قم


سرپرست اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی قم، گفت: درنیمه نخست سال جاری متناسب با اعتبارهای ابلاغی به بانک های عامل 700 پرونده اشتغال برای مددجویان تحت پوشش تشکیل و 400 پرونده نیز به بانک معرفی شده است.

- ایسنا/قم سرپرست اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی قم، گفت: درنیمه نخست سال جاری متناسب با اعتبارهای ابلاغی به بانک های عامل 700 پرونده اشتغال برای مددجویان تحت پوشش تشکیل و 400 پرونده نیز به بانک معرفی شده است.

سیدصادق میریی ضمن اعلام مطلب فوق، اظهارداشت: در 6 ماهه اول سال 1400 حدود 240 میلیارد ریال اعتبار اشتغال به مددجویان بهزیستی استان اختصاص یافته، که به همین منظور برای 700 تَن از معلولان، معتادان بهبودیافته و زنان سرپرست خانوار واجد شرایط پرونده اشتغال تشکیل شده و متناسب با اعتبار ابلاغی تا این تاریخ 400 پرونده به بانک های عامل ارسال شده است.

میریی با اشاره به تعهد بهزیستی قم درسال جاری جهت ایجاد 860 مورد اشتغال از محل تسهیلات وغیره خاطرنشان کرد: این تسهیلات از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه کشور از طریق بانک های عامل و بعد از بررسی پرونده توسط بانک درحال پرداخت است و امسال سقف تسهیلات نیز از 500 میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش پیدا کرده، و این تسهیلات متناسب با طرح ارائه شده توسط متقاضی تا سقف یک میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 700 پرونده تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی در قم

تشکیل 700 پرونده تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی در قم