مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 20:152021-09-22سياسي

امنیت پایدار می تواند زمینه خدمت گزاری بیشتر را فراهم کند


وزیر اطلاعات به آذربایجان غربی سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در نخستین برنامه سفر خود به آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر اطلاعات در این دیدار گفت: دولت سیزدهم مصمم است تمام توان خود را در خدمت به مردم قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با اشاره به این که دشمنان در صدد ایجاد توطئه های مختلف برای اختلاف افکنی بین قومیت ها هستند افزود: تیز بینی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و از سویی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تمام توطئه های آنان را ناکام گذاشته است.

وی برقراری و ایجاد فضای امن برای ارائه خدمات دولت در زمینه های مختلف از جمله رونق اقتصادی در راستای جهش تولید را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: امنیت پایدار می تواند زمینه را برای خدمت گزاری هر چه بیشتر فراهم کند.

وزیر اطلاعات همدلی، همراهی و هم افزایی بین همه اقشار را در آذربایجان غربی مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: در این استان تمام ادیان اقوام مذاهب و همه اقشار باید بتوانند از مواهب موجود به صورت یکسان بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار رضایت الهی را در گرو خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: با توجه به ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار می تواند زمینه خدمت گزاری بیشتر را فراهم کند

امنیت پایدار می تواند زمینه خدمت گزاری بیشتر را فراهم کند