مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 20:052021-09-22اجتماعي

نشست تخصصی «کافه محیط زیست»


به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان، نشست تخصصی «کافه محیط زیست» با محوریت پرسش و پاسخ از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

- به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان برگزار شد؛ نشست تخصصی کافه محیط زیست ایسنا/لرستان به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان، نشست تخصصی کافه محیط زیست با محوریت پرسش و پاسخ از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

به همت سازمان دانشجویان این واحد در مراسم افتتاحیه طرح سفیران محیط زیست، نشست تخصصی کافه محیط زیست با محوریت پرسش و پاسخ از مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر امین سلاحورزیان سرپرست جهاددانشگاهی لرستان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدوارم همگی ما از رهروان صدیق شهدا باشیم؛ عزیزانی که با دست خالی و نثار خون خود در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستادند و از استقلال مرزهای کشور دفاع کرده و حماسه آفریدند.

وی در ادامه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی برآمده از دل دانشگاه است و توجه ویژه ای به این قشر دارد، افزود: در همین راستا مکانی را فراهم آورده ایم تا دانشجویان با فراغ بال و تشکیل کانون های دانشجویی در جامعه موثر باشند و نقش آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی «کافه محیط زیست»

نشست تخصصی «کافه محیط زیست»