مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 19:452021-09-22اقتصادي

خبرفوری، بزرگترین مجموعه رسانه ای خصوصی مجازی کشور


این روزها رسانه ها نقش مهمی در توسعه روابط انسانی دارند، که خبرفوری با مجموعه ای بیش از 100 رسانه و با مخاطبی بیش از 12 میلیون در بسترهای گوناگون فضای مجازی اعم از سایت ، - ابراهیم کفشدار طوسی که در حال حاضر به عنوان رییس هیئت مدیره این هلدینگ در حال فعالیت می باشد، به همراه مهندس فرزانه عندلیب مجموعه شرکت های خبرفوری را بنیان گذاری نموده است.

ایشان در سال 1394 همزمان با راه اندازی قابلیت کانال در تلگرام، مجموعه ای از رسانه ها را ایجاد و در ادامه با توسعه و سرمایه گذاری روی استارت آپ های مختلف در حوزه تبلیغات و رسانه نسبت به تاسیس شرکت های مختلف در این زمینه اقدام نمودند.

مجموعه خبرفوری براساس میزان مخاطب و مالکیت خصوصی در حوزه فضای مجازی به عنوان بزرگترین مجموعه رسانه ای خصوصی در فضای مجازی ایران فعال است.

خاستگاه این مجموعه کلان شهر مشهد بوده، اما با راه اندازی دفتر تهران فعالیت خود را در پایتخت نیز به شکلی جدی تر ادامه داده است.

همچنین این مجموعه به جهت دارا بودن رسانه های مختلف استانی در سایر استان های کشور نیز نمایندگی رسانه ای و تبلیغاتی دارد.

پس از توسعه رسانه های خبرفوری در تمام استانهای کشور و اخذ 8 مجوز رسانه ای از وزارت ارشاد برای پایگاه های اطلاع رسانی خود، خبرفوری به سراغ حوزه بین المللی رفته و در سایت خود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرفوری، بزرگترین مجموعه رسانه ای خصوصی مجازی کشور

خبرفوری، بزرگترین مجموعه رسانه ای خصوصی مجازی کشور