مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 19:302021-09-22سياسي

بهره گیری از همه ظرفیت ها جهت احیای امربه معروف و نهی از منکر ضروری است


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان گفت: بهره گیری از همه ظرفیت ها جهت احیای فریضتین امربه معروف و نهی از منکر ضروری است.

- ایسنا/لرستان دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان گفت: بهره گیری از همه ظرفیت ها جهت احیای فریضتین امربه معروف و نهی از منکر ضروری است.

حجت الاسلام رضا حقیان در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه هنری لرستان که امروز 31 شهریورماه، با اشاره به نقش هنر متعالی در ترویج و نهادینه سازی ارزش ها، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت ها برای احیای فریضتین امربه معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

وی تصریح کرد: مسئله امربه معروف و نهی از منکر از واجبات مهم و با ارزش دین اسلام است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اهمیت ترویج و احیای فریضتین امربه معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: در واقعه محرم و محور قیام امام حسین (ع) نیز به پا داشتن امربه معروف و نهی از منکر و اصلاح سیره رسول الله (ص) بیان شده است.

حقیان اضافه کرد: امربه معروف و نهی از منکر اساس دین اسلام بوده که امام حسین (ع) برای احیای این واجب الهی به شهادت رسید، باید بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: همه مردم در هر سمت و مسئولیت و هر قشری باید نسبت به امربه معروف و نهی از منکر اقدام کنند چراکه اهمیت ویژه فریضتین در دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از همه ظرفیت ها جهت احیای امربه معروف و نهی از منکر ضروری است

بهره گیری از همه ظرفیت ها جهت احیای امربه معروف و نهی از منکر ضروری است