مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 18:102021-09-22سياسي

33 هزار زن بی سرپرست در خوزستان داریم


نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آمار طلاق در مدت اخیر افزایش زیادی داشته است، گفت: 33 هزار زن بی سرپرست در خوزستان داریم.

- ، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با مطالعه تاریخ متوجه خواهیم شد که کنار هر مرد موفق یک زن قرار دارد؛ مانند حضرت خدیجه (س) کنار حضرت محمد (ص)، حضرت فاطمه (س) کنار امیرالمؤمنین (ع) و وجود زینب کبری (س) در حادثه عاشورا نشان دهنده این واقعیت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، نقش زن را در جامعه بی بدیل دانست و تصریح کرد: مسئولیت تربیت فرزند به سبک زندگی اسلامی از مهم ترین رسالت های بانوان است.

وی به تأثیر زن بر ساخت جامعه و مرد اشاره کرد و گفت: در کتاب حماسه حسینی که نقش اهل بیت (ع) در عاشورا تبیین می شود شاهد اثرگذاری بانوان در جامعه هستیم و اگر به حادثه عاشورا نگاه کنیم، نمونه های چنین زنانی را مشاهده می کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به نقش برجسته بانوان در انقلاب اسلامی بیان کرد: رسالت اولیه زنان پرداختن به خانواده، تربیت فرزند و اثرگذاری بر همسر است؛ اسلام هرگز با کارکرد زن مخالف نیست بلکه باید بستر لازم فراهم شود و در زمینه های مختص بانوان فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 هزار زن بی سرپرست در خوزستان داریم

33 هزار زن بی سرپرست در خوزستان داریم