مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 18:102021-09-22سياسي

تشریح ضوابط و مقررات سربازان امریه سازمان های دولتی


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران ،ضوابط و مقررات جذب سرباز امریه در سازمان های دولتی را تشریح کرد.

- ایسنا/مازندران معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران ،ضوابط و مقررات جذب سرباز امریه در سازمان های دولتی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، محمدرضاکریم پور، اظهارکرد: براساس ماده 66 قانون خدمت وظیفه عمومی، نیروهای مسلح می بایست تعدادی ازکارکنان وظیفه را بنا به درخواست دولت، در امور امدادی،تولیدی، جهاد کشاورزی، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی، بهداشتی و درمانی، مشروط بر این که به آمادگی رزمی نیروهای مسلح آسیبی وارد نشود در اختیار دولت قرار دهند.

وی با بیان این که هدف از بکارگیری سربازان امریه ،افزایش مشارکت در برنامه های مذکور به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و بهره گیری از توانمندی های علمی و تخصصی کارکنان وظیفه است،بیان کرد: دستگاه های امریه دهنده صرفا می توانند مشمولان غیر غایب متخصص را متناسب با نوع وظایف و فعالیت های مورد نیازسازمان مربوطه پذیرش کنند.

کریم پور خاطرنشان کرد: مشمولان متقاضی می بایست حداقل سه ماه قبل از اتمام مهلت یکساله تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود،برای اعزام به خدمت اقدام کنند و با برگ آماده به خدمت بدون غیبت، از طریق سایت فراخوان سازمان امریه دهنده و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ضوابط و مقررات سربازان امریه سازمان های دولتی

تشریح ضوابط و مقررات سربازان امریه سازمان های دولتی