مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:552021-09-22اجتماعي

اجرای پویش مهربانی در شیراز/توزیع لوازم التحریر توسط یک نیکوکار


در آستانه آغاز سال تحصیلی و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با هدف کمک به خانواده های بی سرپرست، بد سرپرست و خرسندی دانش آموزان نیازمند 228 بسته لوازم التحریر با اعتبار 28 میلیون تومانی توسط خیر نیکوکار شیرازی توزیع شد.

- ایسنا/فارس در آستانه آغاز سال تحصیلی و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با هدف کمک به خانواده های بی سرپرست، بد سرپرست و خرسندی دانش آموزان نیازمند 228 بسته لوازم التحریر با اعتبار 28 میلیون تومانی توسط خیر نیکوکار شیرازی توزیع شد.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در حاشیه اجرای این پویش، یکی از اهداف مجمع را گسترش مصادیق خیر و فعالیت های خیرین در جامعه عنوان کرد.

سید عبدالرضا دستغیب گفت: وظیفه مجمع هدایت کمک های خیراندیشان به سمت گروه های هدف و نیازمند و اجرای طرح های مورد نیاز به ویژه در مناطق جنوبی شهر با هدف گسترش عدالت اجتماعی و برخورداری مناطق محروم از فضاهای فرهنگی و ورزشی است که در این راستا ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی خیرساز ماهان در سال 98 نقش بسزایی در رفع محرومیت و توسعه جنوب شهر داشته که پس از ساخت آن نیز انجام امور خیرخواهانه در این مجموعه همواره بصورت پیوسته وگسترده درجریان است.

حاج حسین جوکار، عضو هیئت امنای مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ ساز و رییس هیئت امنای مجموعه فرهنگی، ورزشی ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش مهربانی در شیراز/توزیع لوازم التحریر توسط یک نیکوکار

اجرای پویش مهربانی در شیراز/توزیع لوازم التحریر توسط یک نیکوکار