مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:302021-09-22بين الملل

پیام پادشاه عربستان درباره یمن، ایران، افغانستان و تروریسم در سازمان ملل


پادشاه عربستان در سخنرانی خود مقابل مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: جامعه جهانی با چالش هایی روبه رو است که مستلزم تقویت همکاری بین همه کشورهاست.

- پادشاه عربستان در سخنرانی خود مقابل مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: جامعه جهانی با چالش هایی روبه رو است که مستلزم تقویت همکاری بین همه کشورهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسکای نیوز، ملک عبدالله دوم، پادشاه عربستان در سخنرانی خود در دومین روز نشست های مجمع عمومی سازمان ملل گفت: عربستان متعهد به مقاصد و اهداف و اصول سازمان ملل با هدف حفظ امنیت، صلح و ثبات جهانی و حل نزاعات به شکل مسالمت آمیز و عدم مداخله در امور داخلی کشورهاست .

او اضافه کرد: عربستان نقش حیاتی در پاسخ گویی جهانی به پاندمی کرونا داشت و از تلاش های جهانی برای مقابله با کرونا به مبلغ 500 میلیون دلار به اضافه 300 میلیون دلار برای کمک به کشورها جهت مقابله با کرونا حمایت کرد.

پادشاه عربستان افزود: عربستان به نقش خود در حمایت از کشورهای نیازمند ادامه می دهد و جزو سه کشور بزرگ ارائه کننده کمک ها در سطح جهانی است و نقش اصلی در ثبات بازار نفت در جهت حفظ منافع تولیدکننده و مصرف کننده ایفا می کند.

ملک سلمان تاکید کرد: عربستان طرح های خاص که برای منطقه و جهان مهم است ارائه کرده از جمله طرح عربستان سبز و خاورمیانه سبز.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام پادشاه عربستان درباره یمن، ایران، افغانستان و تروریسم در سازمان ملل

پیام پادشاه عربستان درباره یمن، ایران، افغانستان و تروریسم در سازمان ملل