مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:052021-09-22سياسي

دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود و دشمنان باید از هشت سال مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس درس عبرت بگیرند.

- ، بهزاد رحیمی روز چهارشنبه در آیین رژه موتوری و خودرویی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بانه، اظهار کرد: اقتدار و بصیرت و ولایتمداری ملت ایران مثال زدنی است و هیچ کشوری نمی تواند نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.

وی افزود: در سایه اتحاد ملت ایران، تمام توطئه های دشمنان به ناامیدی تبدیل شده است و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصد ضربه زدن به این اتحاد و انسجام است.

رحیمی خاطرنشان کرد: شهرهای کردستان در دوران جنگ تحمیلی 26 بار مورد هجوم هوایی رژیم بعث قرار گرفتند و 26 هزار شهید در استان کردستان تقدیم انقلاب اسلامی شد که از این تعداد پنج هزار و 400 شهید آن بومی استان هستند.

وی افزود: کردستان به عنوان یکی از استان های هم مرز با کشور عراق در طول دوران هشت ساله جنگ تحمیلی چندین بار دستخوش حملات رژیم بعث شد و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است لذا باید یاد و خاطره این مقاومت مردمی گرامی داشته شود.

رحیمی اظهار داشت: خوشبختانه امروز هم این حضور در صحنه و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی همچنان ادامه دارد و این حضور مردم در صحنه در کنار حمایت های آنها از رزمندگان انص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود

دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود