مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:502021-09-22سياسي

بوشهر در حوزه بهداشت و درمان از ضعیف ترین استان های کشور است


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر در حوزه بهداشت و درمان از ضعیف ترین استان های کشور است.

- ، عبدالکریم جمیری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر پتانسیل خوبی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد ولی در حوزه مدیریتی وزارت نفت سهمی ندارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای توانمند، باتجربه و متخصصی با توان مدیریتی بالا در بدنه وزارت نفت داریم تصریح کرد: از ظرفیت این افراد استفاده نشده است و انتظار می رود بوشهری ها جایگاهی درخور شأن پایتخت انرژی ایران در سطح وزارت نفت و شرکت های تابعه داشته باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دفاتر مرکزی شرکت های بزرگ نفتی و گازی که عملیات آنها در سطح استان بوشهر است باید طبق قانون به استان منتقل شوند.

وی افزود: حساب های بانکی شرکت های بزرگ نفتی و گازی نیز برای افزایش بهره وری و بالا کردن کیفیت منابع انسانی و کاهش هزینه های سنگین مالی به بانک های استان واگذار شود.

جمیری ادامه داد: طرح های پتروشیمی گناوه و دشتستان در سال 1391 مصوب شده ولی عملیات اجرایی آنها تاکنون به تعویق افتاده است، با توجه به تخصیص خوراک الفین از NGL خارگ برای الفین پانزدهم باید هر چه سریع تر در این خصوص تصمیم گیری و اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر در حوزه بهداشت و درمان از ضعیف ترین استان های کشور است

بوشهر در حوزه بهداشت و درمان از ضعیف ترین استان های کشور است