مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-22سياسي

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی ایلام معارفه شد


در مراسمی با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی نجفی» به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام معارفه شد.

- ایسنا/ایلام در مراسمی با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام معارفه شد.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام، در این مراسم با بیان اینکه حرکت امام حسین(ع) یک حرکت فرهنگی است، اظهار کرد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جانش را در راه خدا و امر به معروف و نهی از منکر فدا کرد تا مردم را از جهالت و سردرگمی در گمراهی نجات دهد.

وی با اشاره به اینکه آثار این حرکت فرهنگی، میراث غنی تشیع است که امروز نسل به نسل از برکت امام حسین (ع) منتقل شده و به ما رسیده است، یادآور شد: این سرمایه عظیم انقلاب اسلامی و فرهنگ تشیع است که امروز به نقاط مختلف جهان صادر شده است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه در دفاع مقدس بالاترین نقش را فرهنگ داشت و به فرموده حضرت امام جبهه دانشگاه خودسازی بود، تصریح کرد: بیش از آنکه بعد نظامی دفاع مقدس ما تاثیرگذار باشد بعد فرهنگ سازی آن مورد توجه بوده و موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی ایلام معارفه شد

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی ایلام معارفه شد